



Historia firmy
Tego roku firma została dealerem (na rok 1998 najbardziej rozwijającej się i odnoszącej największe zyski w Polsce) firmy ERA GMS (dzisiejsze T-MOBILE).
W roku 2002 właściciel firmy zawiesza działalność gospodarczą i zostaje Prezesem Zarządu Spółdzielni Pracy Kominiarzy w Opolu i w tym samym czasie zostaje dokonana zmiana podmiotu gospodarczego na Spółdzielnie Pracy Kominiarzy w Częstochowie- w celu uratowania niewielkiej Spółdzielni Pracy Kominiarzy prowadzącej działalność do dnia dzisiejszego.
W roku 2004 po uzyskaniu tytułu Mistrza Kominiarskiego przez Aleksandra Uliczka (właściciela firmy), rozpoczyna się era Zakładu Usług Kominiarskich mgr inż. Aleksander Uliczka w siedzibą w Lublińcu, który zajmuje się świadczeniem usług kominiarskich na terenie gminy Zawadzkie, gminy Lubliniec oraz wykonuje zlecenia w województwie śląskim i opolskim. Od tego czasu odbywają się liczne szkolenia w Niemczech oraz USA, ponadto stajemy się członkiem Korporacji Kominiarzy Polskich Stowarzyszenie Zawodowe, członkiem Cechu Kominiarzy w Opolu, wykładowcą na kursach przygotowania zawodowego oraz autorem artykułów do Kwartalnika, “Kominiarz Polski” i “Świat Kominków”.
W roku 2014 po wygłoszonym wykładzie pt.: “ Bezpieczna eksploatacja urządzeń grzewczo-kominowych w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej” na targach budowlanych w Opolu, odwiedzam m.in. stanowisko firmy JOTUL GROUP, gdzie po zapoznaniu się z jej produktami, zostaje nawiązana między nami współpraca i tym samym dołączam do firmy jako Autoryzowany Dealer JOTUL GROUP.
Podsumowując, prowadzenie firmy opieramy o naczelne zasady- DBANIE O ZDROWIE, ŻYCIE I MIENIE z poszanowaniem dobra interesów ich właścicieli. Doświadczenie branżowe daje wiedzę i rozwój w działalności, którą kochamy. Otwarcie salonu JOTUL w Lublińcu jest jak narodziny dziecka. Poznanie filozofii projektowania, wytwarzania i dystrybucji urządzeń grzewczych firmy JOTUL staje się domeną postrzegania świata i bycia jego uczestnikiem. Wychowany w dobie pokolenia Jana Pawła II, wyznaję trzy fundamentalne zasady: WIARA, NADZIEJA I MIŁOŚĆ. Gdzie NADZIEJA to rozwój firmy pracowników, a MIŁOŚĆ to czerpanie satysfakcji z zadowolenia klientów, pracowników i początek drogi do sukcesu.
Zapraszam do rozpalenia domowego ogniska.
mgr. inż. Aleksander Uliczka